A fotografía de Luis Alcalá en o CDAN

Una vineta de fotografías y una prochección timelapse amuestran a transformación de l'atmosfera con o Pirineu como gran protagonista

Sin titulo, de Luis Alcaraz

Sin titulo, de Luis Alcaraz

“Fluido atmosférico” ye un prochecto audiovisual d’o fotografo Luis Alcaraz que surtió en l’anyada 2010 y que se podrá viyer en o Centro d’Arte y Naturaleza – Fundación Beulas dica o 26 de mayo. A devantadera d’a muestra se fació iste viernes.

Se tracta d’un treballo audiovisual que a suya gosaralla vertebradera son fotografías de l’atmosfera que amuestran intes muito concretos d’a transformación meteo-enerchetica y que sirven ta chenerar un refinau time lapse. Tot ixo con una cudiada estetica y textura que permite a Alcaraz exposar o transcurso desapercibiu que fa l’atmosfera.

Dezaga d’ista exposición bi ha dos anyadas de busca y más de 24.000 fotografía, muitas d’ellas feitas en Aragón y más que más en o Pirineu. 24.000 fotos que replegan o deseyo y as ganas de capturar lo que pasa en o meyo y o ritmo suyo de man de Luis Alcaraz.

A exposición ufre alo visitant a devantadera d’o curto experimental “Fluido atmosferico”: un montache de fotografía meyant a tecnica timelapse, que, pende en construyir planos con fotogramas independients.

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.