A marea verda torna a puyar en Tarazona

Tamién ferán clases de repaso a los alumnos, como traza de contrimostrar a voluntat d'amillorar a educación

Os profesors que s'han enzarrau en o centro

Os profesors que s’han enzarrau en o centro

A marea verda torna a puyar esta semana en a comarca de Moncayo. Esta semana profesors de l’IES Tubalcain de Tarazona s’han enzarrau en o centro sin interrupción dica hue mesmo, domingo 3 de febrero, y continarán esta semana de carnaval ta celebrar y acompanyar a vada d’estudiants que s’ha convocau dende o día 5 dica o 7 de febrero y que en veremos a suya repercusión.

Si cal, tamién celebrarán o chueves lardero igual como o chueves pasau, día 31 de chinero, a comunidat educativa de a ciudat celebró o día de a paz, penchando palomas verdas identificadas con o lema “Escuela Publica” en o “Circuito” y acarrazando o Queiles fendo un rolde arredol de dos puents que lo cruzan. Esta semana venient bells profesors ofrirán repaso a los alumnos de tardes como traza de contrimostrar a voluntat de amillorar a educación publica a tamás de l’esfuerzo d’o gubierno por retallar a suya calidat. Ta más información se puede demandar a entrada a o grupo de facebook de marea verda Tarazona.
76335_10200581620489900_2048782023_n

2 Rispuestas a A marea verda torna a puyar en Tarazona

  1. Pingback: A marea verda torna a puyar en Tarazona | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón

  2. Pingback: Os estudiants d’instituto continan con as protestas en o tercer diya de vada | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.