A plantilla de HP se concentra en Zaragoza contra os mas de 300 despius

Contina a luita d'as treballadoras y treballadors de HP debiu a os mas de 300 despius en a companyía, 20 en a siede de Zaragoza

Foto: Arainfo

Foto: Arainfo

Ista tarde a las 19.00 horas en a plaza Espanya de Zaragoza, frent a l’edificio d’a DPZ, se va a realizar una acción en protesta y denuncia por os mas de 300 despius acayeixius, 20 d’ells en as siedes d’o grupo HP en Zaragoza. A iste acto acudirán treballadors y treballadoras d’as siedes de HP en Zaragoza, sindicatos, movimientos socials y representants politicos.

L’acción, seguntes informan os comités d’as divisions de HP, tractará d’evidenciar a “muerte social y laboral” d’as y os treballadors forachitaus, y s’emmarca en o plan de movilización que a plantilla de HP ye realizando tanto en Aragón como en o estau, y que rematarán con una gran acción que se desarrollará o día 10 d’aviento coincidindo con a visita de Meg Whitman, CEO global de HP, con motivo d’o congreso Discover de HP en Barcelona.

Fuent: http://arainfo.org/2013/12/la-plantilla-de-hp-se-concentra-en-zaragoza-contra-los-mas-de-300-despidos/

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.