A Plataforma en Defensa d’o Ferrocarril d’o Baixo Aragón-Casp no accepta a reducción d’os servicios

En un comunicau, ista Plataforma reivindica a linia Casp-Mora y anima a asociacions y vecins a unir-se a las venient movilizacions

trenA Plataforma en Defensa d’o Ferrocarril de Baixo Aragón-Casp alerta d’a supresión d’a linia Casp-Mora, en concreto o tren que sale de Casp a las 7:15 h. enta Barcelona, y tamién o que viene de Barcelona a las 17: 15 h. enta Casp, retallando nomás o servicio en tierras aragonesas. O Gubierno aragonés no incluyó ista linia en a suya proposa de Servicios Ferroviarios de Media Distancia. Ya o Gubierno espanyol eliminó ista linia como servicio publico.

A Plataforma fa un clamamiento a asociacions, vecins y vecinas ta prencipiar movilizacions en contra d’a supresión d’a linia Casp-Mora que previsiblement se ferá efectiva o diya 1 de chulio. As movilizacions de protesta, seguntes indica a Plataforma, se realizarán a semana d’o 17 a o 23 de chunio.

A Plataforma considera que se talla o desembolique d’a comarca y s’ha meso en contacto con o Gubierno d’Aragón ta que atiendan as suyas reivindicacions y defienda ista linia de ferrocarril.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.