A policia espanyola investiga agora un choven de 19 anyos por un video en YouTube

Le acusa d'incitar a l'odio y a violencia por o conteniu, a on que canta celebrando l'asesinato de Carrasco

capturaA policia ha confirmau iste viernes que investiga a un choven de 19 anyos de Jerez de la Frontera por haber publicau en YouTube un video a on que ell mesmo canta una canta que se fa la mofla d’a presidenta d’a Diputación de Leyón, Isabel Carrasco, asesinada a tiros o lunes pasau. Asinas en informa elDiario.es. O chuche habrá de decidir si l’acaba encausando: a policía lo considera responsable d’un delito de “tracto rebaixant”, castigau con penas que van de seis meses a dos anyadas de prisión, y d’unatro de “provocación a la dicriminación, l’odio u a violencia”, castigau con entre una y tres anyadas de prisión. A policía ha preso declaración a lo choven y lo ha deixau en libertat, asperando que o chuche prenga una decisión.

En iste caso, o choven no ye estau deteniu, a diferencia d’o que pasó o chueves: a policía arrestó a un choven de 19 anyos en Tavernes de Valldigna que celebró l’asesinato en Twitter. O ministro d’Interior, Jorge Fernández Díaz, aseguró iste mierques que estudiaría de conchunta con o Ministerio d’Interior midas ta concarar os comentarios que falten en internet, que cuanto a ‘asesinato de Carrasco enreligó con a ciberdelinqüencia.

O video d’o choven deteniu se pencha contino:

 

Fuent: http://www.vilaweb.cat/noticia/4191669/20140516/policia-espanyola-investiga-jove-19-anys-video-youtube.html

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.