A redolada d’o Semontano apreba l’amortización de 14 treballos públicos

La decisión ye incluyida en os presupuestos anuals aprebaus en aviento con votos de PSOE, PAR y Chunta, l’abstención del PP y l’única oposición de IU

Jaime Facerías, president d'a comarca d'o Semontano

Jaime Facerías, president d'a comarca d'o Semontano

El plleno del Consejo Comarcal del Semontano va aprobar, el pasau 22 de aviento, a través de los suyos presupuestos anuals, l’amortización de 14 puestos de treballo públicos. D’ixos, sólo quatro están contrataus (dos auxiliars d’ayuda a domicilio, una educadora social y un administratiu técnico de patrimonio) y diez vacíos, que ara s’extinguirán.

La propuesta feita per el president de la comarca, Jaime Facerías, va ser apoyada per el Partiu Socialista –el suyo-, el Partiu Aragonés y la Chunta Aragonesista, además de contar con l’abstención del Partiu Popular y l’único voto desfavorable a la medida promoviu per Izquierda Unida.

Alrededó de 22 personas, entre el Servicio Social de Base, asinas como los responsables provincial y comarcal d’ UGT – Treballos Públicos, van acudir per apoyar a las personas que van a ser despedidas en los próximos meses: Cristina, Inés, Lucía y Nacho, y toz aquells que no podrán optar a los puestos en extinción. En iste sentiu, el responsable d’ UGT en el Semontano, Joaquín Colomina, va senyalar que impugnarán los presupuestos aprobaus per considerar “que no s’ajustan a la normativa vigente”.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.