Adrián Gil, Anchel Bizén López y Manuel Riglos premiaus en a VII Trobada de Gaita de Boto

O pasau sabado se celebró a VII Trobada de Gaita de Boto con concurso de gaiters y un homenache a o gaitero de L'Almolda Jesús Falceto

homenajeado-Jesus-Falceto-300x225

Momento de l’homenache a Jesús Falceto. Foto: Bente d’Abiento

O sabado, 1 de chunio tenió puesto en o Centro Cultural L’Almozara, en Zaragoza a VII Trobada de Gaita de Boto, organizada por l’Asociación Cultural Bente d’Abiento. Entre o maitín se presentó por parte de Sergi Llena o suyo metodo de gaita de boto, con innovacions relacionadas con l’uso d’as nuevas tecnolochías.

Posteriorment un taller de gaita gallega, a cargo d’Alberto Miranda. De tardes tenió puesto o concurso de gaita de boto, con a participación d’once concursants. O primer premio estió obteniu por Adrián Gil, o segundo premio por Anchel Bizén López, y o tercer por Manuel Riglos. Mientres o concurso se realizó un homenache a o gaitero Jesús Falceto de L’Almolda, perteneixient a una saga de gaiters de quantas cheneracions.

Fuent: http://arainfo.org/2013/06/adrian-gil-anchel-bizen-lopez-y-manuel-riglos-premiados-en-la-vii-trobada-de-gaita-de-boto/

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.