Alcalde d’o PSOE vende terrenos ligaus a o prochecto de Castanesa

D'os 15.000 metros quadraus en venta, más d'a meitat son propiedat de l'alcalde de Montanui

Foto d'a publicidat en masparcelas.com

Foto d'a publicidat en masparcelas.com

Ecologistas en Acción ha denunciau a venta d’o lugar d’Aneto, que perteneix a o monecipio de Montanui, vinclau a o prochecto de Castanesa, empentau por l’anterior gubierno y por Aramón.

O colectivo ecolochista denuncia que en l’anuncio en una web de venta de parcelas, se presenta una parcela ta urbanizar d’uns 15.000 m2 y con capacidat ta 75 vivendas por un pre de 2.750.000 euros.

Sin dembargo, Ecologistas en Acción fa saper que a finca corresponde a parcelas feitas urbanizables en o Plan Cheneral d’Ordinación urbana que premite a colocación d’una estación d’esquí en a val de Castanesa y a construcción de 4000 nuevas viviendas.

Encara que se presente como una parcela unica, a venta ye composada de varias fincas, d’as que en ye propietario José María Agullana, seguntes Ecologistas en Acción, vecin d’Aneto y actual Alcalde de Montanui por o PSOE, como lo ha siu en as zagueras tres lechislaturas que coinciden con a empenta d’o prochecto de Castanesa y os plans d’Ordinación Urbana.

Seguntes EeA as fincas de l’alcalde suman 8231 metros quadraus d’os 15.000 en venta. Istas fincas yera de sulero rustico, con una valor de 5000 euros, y a suya recalificación premitiria un beneficio d’un millón y meyo d’euros. Ecologistas en Acción tamién denuncia que l’alcalde de Montanui, Agullana, ye, a titulo presonal miembro d’o consello d’almenistración d’a interpresa “Castanesa nieve”, propietaria de totas as fincas mercadas por Aramón en o monecipio, tamién recalificadas de rusticas a urbanizables.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.