Invasión de Chibraltar en as fiestas de Valsalada

O video ha estau sacau d'a plataforma Youtube, dimpués d'a publicación por bells meyos britanicos

Encara que en o texto que publica hue o diario britanico The Telegraph, alumnalla d’una escuela d’Alfacharín fación una simulación d’una invasión espanyola en Chibraltar que remata con o fusilamiento d’os britanicos, l’autor d’o video, que sacó de Youtube a grabación, aseguró ahiere que yera un video feito en as fiestas de Valsalada, en a Plana de Uesca, y que nomás en quereba tener una remeranza d’os actos.

En o video, uns chovens dentran en a sala uns vestius de britanicos y unatros de Guardia Civil y soldaus espanyols, que i dentran puyaus en un tanque, dentre os aplausos y os risos de pais y atros chovens. Dimpués d’a publicación en varios meyos britanicos l’usuario que heba penchau o video en Youtube ha decidiu sacar-lo d’a plataforma de  videos, pero encara puede veyer-se en meyos britanicos y en bellas copias feitas por atros usuarios de Youtube.

Una rispuesta a Invasión de Chibraltar en as fiestas de Valsalada

  1. A mí me parece imposible que en una escuela aragonesa se pueda hacer algo tan estúpido como lo que he visto en este vídeo, un vídeo que me provoca indignación, asco y rabia. También me parece imposible que ningún maestro aragonés pueda tolerar (y mucho menos subir a la red) un vídeo tan repugnant.
    Por lo tanto, creo que esto no es una actividad escolar y, desde luego, que no ha sido supervisada por ningún maestro ni por nadie que esté en su sano juicio

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.