Anchel Conte y Viktor Gómez en as trobadas de poesía d’a Universidat

O ciclo "Iste chueves poesía", chunta dos escritors cada mes en trobadas poeticas

cartelIste chueves y aintro d’o ciclo “Iste chueves poesía” que se fa en a Facultat de Filosofía y Letras d’a Universidat de Zaragoza, os poetas Anchel Conte y Viktor Gómez se trobarán ta leyer belunas d’as obras suyas y charrar sobre a poesía y a literatura. Os dos escritors contan con una ampla trachectoria literaria que, en o caso de Conte, ha teniu l’aragonés como luenga d’expresión.

Iste ciclo ye coordinau por Nacho Escuín y leva bellas quantas anyadas amanando a poesía ta universidat y t’os universitarios, contando con muitas d’as primers figuras d’a poesía y a literartura aragonesa. Ista será a segunda sesión d’o curso, dimpués d’a que fació de devantadera, que contó con Adriana Bañares y Charo de la Varga. Por a facultat de Filosofía y letras tamién pasarán Enrique Cebrián y Pablo Lorente (aviento); Ramiro Gairín y Sergio Gómez (chinero); Miguel Carcasona y David Jiménez (febrero); Sebas Puente y José Gabarre (marzo); Mariano Anós y Raúl Herrero (abril); y Gabriel Sopeña y José Luis Trisán. (mayo).

A dentrada ye de baldes y libre dica emplir l’aforo y se ferá en a Sala de Chunta d’a Facultat de Filosofía y Letras, prencipiando a las 19.30. Iste ciclo ye organizau por o Vicerrectorau de Cultura y Politica Social d’a Universidat de Zaragoza y conta con l’aduya d’a Facultat y a Librería Antígona.

Una rispuesta a Anchel Conte y Viktor Gómez en as trobadas de poesía d’a Universidat

  1. Pingback: Anchel Conte y Viktor Gómez en as trobadas de poesía d’a Universidat | AraInfo | Achencia de Noticias d'Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.