APUDEPA lamenta a pasividat d’Aragón en a esfensa d’o suyo patrimonio

APUDEPA refusa o traslau de documentación aragonesa a Catalunya, demanda o suyo retorno a Aragón y lamenta la pasividat d'os aragoneses en a esfensa d'o suyo patrimonio.

La Asociación de Acción Pública para la Defensa del Patrimonio Aragonés, APUDEPA, ha mostrau o suyo absoluto desalcordo con o traslau a Catalunya de documentación aragonesa dica agora contenida en l’Archivo de Salamanca. En iste sentiu, APUDEPA demanda a la Diputación Cheneral que, de traza urchent, interceda debant de l’Estau ta evitar cualsiquier transferencia de documentos que afecten a Aragón y ta que cualsiquier traslau siga rechiu por razóns scientificas y culturals y no politicas. APUDEPA ha criticau durament a inaición d’o Gobierno d’Aragón mientras istos anyos tanto ta evitar o traslau a atros puestos de l’estau como ta procurar o retorno a Aragón d’a documentación propia.

APUDEPA remera que, conforme a os criterios que mantien en relación con a memoria historica y o patrimonio en cheneral, l’Asociación ha estau y ye rotundament favorable a o retorno a Catalunya d’a documentación d’a Generalitat republicana y d’a documentación propia, quala copia puet estar mantenida en o Centro de referencia de Salamanca. De todas trazas, APUDEPA ha esfendiu que ixa politica siga cheneral a la resta d’institucións y no obedezca a criterios politicos sino scientificos y culturals. Y refusa que documentación aragonesa se traslade a cualsiquier puesto que no siga Aragón.

Fuent: http://arainfo.org/2011/12/apudepa-lamenta-la-pasividad-de-aragon-en-la-defensa-de-su-patrimonio/

Una rispuesta a APUDEPA lamenta a pasividat d’Aragón en a esfensa d’o suyo patrimonio

  1. Yo emplearé toda mi energía en intentar luchar por el patrimoni en peligro que está en Aragón y por la vuelta a Sigena de sus principales obras pero hay que hacer ya una reflexión como sociedad, los bienes de la franja están ahora mismo conservados, ¿Por qué no hacemos una manifestación para que nuestros políticos se enteren de que queremos que se mantengan y se restauren nuestros edificios históricos así como nuestro patrimonio? No si ya luego tendrán cojones de modificar la ley de lenguas, los bienes sí, la llengua no, no?.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.