Aragón sale a la carrera contra o sistema

Milentas d'aragoneses en as carreras de Zaragoza, Uesca, Alcanyiz, Teruel u Andorra, contra o sistema

O video ye de Uesca, pero podria haber estau de cualsiquier d’as atras movilizacions que ahiere marchoron por as carreras aragonesas. En Uesca, 3000 presonas, más de 25.000 en Zaragoza, en Teruel, en Alcanyiz, Monzón u Andorra. A convocatoria global movilizó a a-saber-la chent en tot lo país.

Manifestación de Zaragoza

Manifestación de Zaragoza

Os participants, en un ambient de borina, han sinyalau a os que consideran culpables, bancos, clase politica…Cachirulos, bella bandera d’Aragón, y muitas pancartas caseras con lemas en as mans d’os manifestants.

En Uesca, amás, o manifiesto s’ha leyiu con a presencia de chent d’atros países, y s’ha convocau una asambleya especial ta o venient miercols 19 ta “tornar a recuperar as carreras, ta continar luitando por a democracia que mos han furtau”. Seguntes un d’os asistents en Uesca, “queremos un cambio global, que a politica siga ta os ciudadans, que s’achugue por a soberania alimentaria, por un meyo rural vivo, por una politica enerchetica eficient”.

En tot o mundo as marchas han estau multitudinarias, y fueras de bells incidents en Roma, han transcurriu pacificament en ciudatz como Nueva York, Berlín, París, Madrid, Barcelona u Valencia.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.