As asociacions vecinals de Venecia, A Paz y Torrero exichen a Puerto Venecia a eliminación como acceso d’o vial de Tiro de Bola

Istas asociacions vecinals exichen a Puerto Venecia y a o Concello de Zaragoza que empachen l'acceso de vehíclos por o camín de Tiro de Bola

accesos-Puerto-Venecia3-300x225As asociacions vecinals de Venecia, A Paz y Torrero amuestran o suyo desacuerdo con as afirmacions de Puerto Venecia sobre que no promociona o vial conoixiu como Tiro de Bola como acceso a o centro comercial. “En o folleto informativo sobre o centro comercial, en o capitol d’accesos amaneixe marcau clarament iste vial en linia discontina. No entendemos con que atra fin se podría sinyalar iste vial en un mapa d’accesos a o centro comercial” denuncian.

Ista pista de tierra ye emplegada, mas que mas os cabos de semana, con fins d’ocio por parte de vecins y vecinas que la recorren en bici u a piet, y transcurre entre a zona de Pinars de Venecia y Monts de Torrero, que tien a consideración de Parque Forestal periurbano, amugando de traza restrinchida l’emplego de vehíclos particulars. “Exichimos a Puerto Venecia que modifique ista información sobre accesos, eliminando iste vial d’o folleto, de vez que demandamos a o Concello que se coloquen os obstaclos que calgan ta empachar que vehíclos particulars puedan transitar por iste vial” adhiben.

En 1998 s’aprebó, con a participación entre atros achents d’as tres asociacions vecinals, o Plan d’Ordinación d’os Monts de Torrero, que os suyos obchectivos, entre atros, son controlar l’emplego de vehíclos en os Pinars restrinchindo o trafico interno, hierarquizar os camins con proposas d’emplego seguntes a categoría, adequar y potenciar a zona que circunda a o Fosal y establir relacions entre a zona ordenada y o suyo entorno (Uerva, Parque Gran, Estepa y Canal). En 2001 s’encetoron as actuacions en ista zona, “de traza que levamos bell poquet mas de diez anyos de millora gradual de l’espacio, mientres que l’emplego u l’adequación d’a pista de tiro de bola como acceso a Puerto Venecia suposaría un enorme trango ta zaga, incompatible amás con o Plan d’Ordenación d’os Monts de Torrero”. En iste enlaz se puede consultar a documentación sobre o Plan d’Ordenación.

Iste espacio ha estau esfendiu por colectivos vecinals, ciudadanos, ecolochistas, etc., ta l’emplego y disfrute d’os y as vecinas de Zaragoza, y “pensamos que debe continar asinas, estando a millor traza amás de conseguir un buen estau t’os Pinars de Venecia. Iste vial ye tamién aintro de l’aniello verde de Zaragoza, una razón mas ta descartar o suyo emplego como acceso a o centro comercial” concluyen.

Fuent: http://arainfo.org/2013/01/las-asociaciones-vecinales-de-venecia-la-paz-y-torrero-exigen-a-puerto-venecia-la-eliminacion-como-acceso-del-vial-de-tiro-bola/

Una rispuesta a As asociacions vecinals de Venecia, A Paz y Torrero exichen a Puerto Venecia a eliminación como acceso d’o vial de Tiro de Bola

  1. http://reviewoneyerago.blogspot.com.es/2009/12/stop-viarios-para-automoviles-privados.html

    http://reviewoneyerago.blogspot.com.es/2009/10/coto-y-limite-al-trafico-privado.html

    Ikea y El Corte Ingles se han pillado los dedos, por la clásica ansia capitalista, de ganar dinero cuanto antes, cuando precisamente hay que saber tener paciencia para ganar dinero y ganarlo bien.
    El pelotazo urbanistico (demencial y aberrante) de Puerto Venecia, auspiciado por el chuntero A. Gaspar fue un proyecto “anterior de la crisis” (ultra desarrollismo que nos parecía a todos bien, a costa de todo…) cuando con cierta vislumbrez y capacidad de anticipación de tenía que haber esperado a montar todo este tinglado (ikea incluído) en el actual recinto de la EXPO (ranillas)= MISMO TAMAÑO…cuestión que a casi nadie se le ocurrió y si fue así, se callaron todos como Putas…politicos, periodistas y empresarios…
    This is Spain…typical spanish…

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.