Bermúdez de Castro torna a demandar a TCP en Bruselas

Aragón preba d'aconseguir que a TCP torne a ser prioritaria

Aragón tornará a reivindicar en Europa a Travesía Central d’o Pirineo (TCP). O consellero de Presidencia y chusticia d’o Gubierno, Roberto Bermúdez de Castro, asiste a la decena reunión d’a Comisión de Politica de Cohesión Territorial. A trobada ye en Bruselas, en a siede d’o comité.

Entre atros afers, se tractará o debat d’o Prochecto de Dictamen sobre a ‘Propuesta de Reglamento d’o Parlamento Europeyo y d’o Consello sobre as orientacions d’a Unión t’o desembolique d’o Ret Transeuropea de Transportes.

A de Politica de Cohesión Territorial ye una d’as seis comisions de triballo d’o Comité d’as Rechions, l’asambleya politica que da voz a las entidatz locals y rechionals en o proceso d’elaboración d’as politicas y a lechislación d’a UE.

O Comité d’as Rechions ye formau por 344 miembros, representants d’os 27 países d’a Unión. .

Una rispuesta a Bermúdez de Castro torna a demandar a TCP en Bruselas

  1. A clase politica aragonesa tiene un suenio…

    Ixe suenio ye una obra faraónica que dure lo menos quince anyadas.

    ¿Toz prexinaz más de tres lechislaturas cenceras de diners gratis? ¿De contratas y comisions? ¿De sindicatos obedients?

    Profés que quince añadas con más de mil puestos de triballo estarían prau bien… Ixo si, cale foradar o pirineo… No podeban construyir una torre te plegar enta o cielo, o fer una cordillera arttificial que recreixca a sierra de alcubierre ta retener as nubes y fer que pleva más en monegros.

    Que no faigan pasar por necesidaz y milloras ta o pais o que ye simplement avaricia y fer y desfer sin sentiu.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.