Bonificacións ta universitaires en a Feria Internacional de Teatro de Uesca

Os centros d'o campus de Uesca disposan de bonificacions ta la adquisición de dentradas en os más de 20 espectaclos que ufre a Feria uescana d'entre o 26 y o 30 de septiembre.

A 25º Edición d’a Feria Internacional de Teatro y Danza, escomencipia en Uesca iste lunes, 26 de septiembre. Un anyo más ufrirá una panoramica d’o que se ye fendo en os scenarios de tot lo mundo. En colaboración con os organizadors, y ta facilitar l’asistencia d’os universitaires, o Campus de Uesca disposa de bonificacions d’o 50% ta adquirir dentradas (a un pré final de 5 euros) en cualsiquiera d’os más de 20 espectaclos que se i celebrarán dica o día 30- Istas pueden solicitar-se en as consercherías d’os centros d’a capital altoaragonesa.
Tamién existe a posibilidat d’acceder a una parti d’as sesions con un descuento d’o 70%, siempre que se soliciten dentradas ta collas d’entre 5 y 20 personas. Istos, que pueden estar coordinaus por profesorau u personal universitaire, u por bell estudiant, han de gritar antis a la Oficina d’a Feria y endicar o numeroo d’asistents. As bonificacións se dixarán en Taquillas y han d’estar canxeadas por una persona, antis que no escomencipie a representación. Cada persona, en iste caso bosará 3 euros.

Cartel d'a Feria

Fuent: http://www.unizar.es/actualidad/vernoticia.php?id=5537&idh=1874#

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.