Cacerolada en refirme a la vada de FCC

Bellas 200 personas se concentran es esfensa d'a chent en vada

A las siete oradas d’a tardi y con o soniu d’as campanas d’a Basilica d’o Pilar de fundo, bellas doscientas personas se achuntoron o chueves 14 debant d’o Concello de Zaragoza ta solidarizar-se por a luita d’os chardiners d’a suya ciudat.

O silencio d’a plaza se crebó por l’estrapalucio d’as cacerolas, sartainas, petardos y sirenas fendo un coro de protesta que alertó a la chent que i dondiaba.

A convocatoria, feita por a Comisión de Movimiento Obrer d’o 15M Zaragoza, ha conseguiu achuntar a muitas vecinas que querioron amostrar asinas o suyo refirme a una luita que prencipió con a vada indefinida d’o lunes 12 de setiembre.

Seguntes un d’os miembros d’o comité d’interpresa, os companyers suyos d’o Comité de Vada yeran en ixas envueltas achuntaus con a interpresa, manimenos estió una perda de tiempo ya que a interpresa no se movió ni una chisla y prebaba de suspender l’acto d’a cacerolada.

Enlace a o video:

http://vimeo.com/29065749

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.