Chávez asegura estar de raso recuperau d’o cancer y para as eleccions

Dende que estió diagnosticau fa un anyo ha estau sozmeso a bellas operacions ta eliminar qualques d'os tumors que presentaba. "Aquí soi y me siento millor cada día", ha asegurau o president venezolano.

Hugo Chávez ha declarau estar “de raso libre” d’o cancer que fa agora un anyo le estió diagnosticau. D’iste modo, o president de Venezuela ha manifiestau que ye en as millors condicions fisicas ta concarar as eleccions y a campanya de cara a o venient mes d’octubre, calendata en a que se celebrarán uns comicios crucials t’o país.

No ye a primera vegada que Hugo Chávez sinyala que se troba recuperau d’a suya malotía, ya que a lo menos ha pasau por quirofano en dos ocasions. A primera en octubre pasau y a segunda pocos meses mas tarde quan anunció que sería interveniu d’un tumor pelvico.

Dimpués de procesos de radioterapia y estancias en Cuba o president de Venezuela ha confirmau estar “libre, libre, de raso libre”: “Afortunadament, gracias a Dios, aquí soi y me siento millor cada día”. Chávez ha levau con total hermetismo a suya malotía dende que en chunio de 2011 fació publico o cancer.

A oposición ha acusau a o mandatario venezolano en iste zaguer anyo de gubernar por Twitter, mientres que a prensa internacional ha charrau tamién en ocasions de que se trobaba en estau terminal. A iste respecto, ha asegurau que o suyo estau de salut no va a chugar en a suya contra en a carrera presidencial que remata o venient 7 d’octubre.

Fuent: http://www.aragon2.com/n-19861-502-Chavez_asegura_estar_totalmente_recuperado_cancer_prepara_elecciones

Una rispuesta a Chávez asegura estar de raso recuperau d’o cancer y para as eleccions

  1. Me extraña el que este medio tenga la osadía de poner:’Chávez ha levau con total hermetismo a suya malotía dende que en chunio de 2011 fació publico o cancer’. Esta aseveración es sencillamente mentira. Se pueden localizar en internet y en las hemerotecas, el nivel de información que el presidente- comandante ha dado y hecho público, no sólo tras sus operaciones sino también en varias ocasiones más.
    No querría pensar que el hacer esa declaración antes mencionada, además de faltar a la verdad, responde a dar por bueno ( quizá para parecer más de orden ?) todo lo que interesadamente manipulan los grandes medios de la denominada falsimedia.
    Mi crítica viene tras el reconocimiento a ARREDOL como un medio de verdad, comprometido desde múltiples puntos de vista y al que saludo desde el mayor respeto y mi total consideración. Ahora bien, todas esas virtudes y muchas más obligan, a mi parecer, a ser especialmente escrupulosos en las informaciones y comentarios.
    Salud, reconocimiento y honor a todos y todas que haceis posible que ARREDOL sea una realidad.
    ENTALTO ARAGÓN

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Connect with Facebook

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.