Chuan, sigue-me, imos-nos-ne de putas!

Piluca Escamilla

“Os clients me demandan o que no pueden fer con as suyas mullers. Por eixemplo, dar-me por o boforón”. Son parolas d’una prostituta que fa bells meses ascuité por televisión. Me fació una tornada l’estomaco. Pero ixo no ye brenca: fa poco una amiga me contó que se trobó en un aparcadero a dos mesaches de tasament vinte anyos con una prostituta. Veyó como a mesacha li feba una felación a un mientres l’atro se los miraba y que quan o primer “remató”, se metió a la fayena con l’atro.

Entre anyos (m’atreviría a dicir que a lo luén d’a historia) s’ha chustificau o fenomeno d’a prostitución aludindo necesidatz basicas d’o masclo que quedaban sin satisfer por falta de “mullers disposadas”. Ista ye una sincusa absurda y masclista, pero encara que asinas estase, istes dos eixemplos la desmienten.

En contra d’o que se pueda pensar o consumo de prostitución cada vez va ta mas, y os “clients” son cada vez mas chovens. a zaguera enqüesta d’o Ministerio de Sanidat espanyol sobre o tema (anyo 2009) deixaba veyer que un de cada tres espanyols heba pagau por sexo bella vez, que un 25% lo feba de traza cutiana y que un de cada quatro zagals vinteanyers n’iba de prostitutas de cabo ta quan.

Dimpués d’as revolución sexual d’os setanta, con l’acceso a os anticonceptivos y a reivindicación femenina d’o placer, as relacions sexuals se tornoron comunas, deixoron d’estar un tabú. Y en l’actualidat, practicament totz tienen a posibilidat de ligar en bell puesto y acabar buquindo tranquilament (a lo menos de cabo ta quan). Alavez, por qué a prostitución creixe? Creigo que totz dos eixemplos d’alto tienen a respuesta: o que busca o putero no ye sexo, ye semisión. Por desgracia, a subordinación d’as mullers, o suyo dominio, y mesmo a suya rebaixada siguen excitando a muitos hombres. No i hai mas que veyer l’exceso de violencia en a pornografía actual.

En una sociedat cada vez mas igualitaria ir de putas puede estar una respuesta ta ixes masclos frustraus debant d’a tresbatida de privilechios. Porque a ells un polvo en igualdat de condicions “no lis posa”. Lis posa veyer que mandan, que deciden, que tienen o poder. Y a prostitución ye ixa vía t’o suyo esfogue masclista, ye o suyo recurso. Porque si a tuya muller no ye por a labor de probar o sexo anal u acabas de zorrera con un colega sin saber qué fer, siempre puetz ir-te a un club, quitar uns billetz y dicir-le a bella muller: “Suca-me-la y calla, puta”

14 Rispuestas a Chuan, sigue-me, imos-nos-ne de putas!

  1. ARAGONES FIERO

    No tot ye masclismo.

    Muitos somos fieros y chonflos y pueden pasar quinquenios sin tener garra relacion sexual. Conoxco chen que fa más de 10 años que no conoix garra mesacha, ni siquiera un pochón.

    Y no son uns esgarramantas garrulos, son chen aragonesa y aragonesista.

  2. ¿en tu mundo todo es machismo? pffffffff que pesadez

  3. Aragonés fiero: lo mires como lo mires irse de putas es machismo. Y, por supuesto, es una costumbre de gran arraigo entre todo tipo de ideologías, entre ellas el aragonesismo, en eso estamos completamente de acuerdo. Justificaciones al fenómeno puedes buscar todas las que quieras.

    Labor, en mi mundo y el de Rita irse de putas es MACHISMO en estado puro, hasta ahí podíamos llegar. Yo me expreso con libertad sobre lo que pienso en este espacio que, libremente, Arredol ha decidido prestarme. Si te resulta pesado mi punto de vista sobre “mi mundo”, con lo leerme solucionado.

    • Chelau m'has dixau

      Dende fa un tiempo, Piluca, asperaba a tuya respuesta á Fiero. Francament, no t’encarranyes con yo, pero tu yes freda como una candeleta. :(

      • Jodo, aquí nos permitimos el lujo de opinar hasta de mi persona, no? Ainnnssss ;-)

        • Chelau m'has dixau

          Bueno Piluca… tu tamièn opinas d’atros no? :) totz o femos à ormino, no veigo por què tienga que estar “un lujo” opinar de tu. Sòlo trovo que a tuya respuesta ye masiau ixuta, simplista y sin denguna sensibilidat, ixo tamièn pasa a ormino.

          • Yo creo que no estoy opinando sobre nadie en concreto, ¿no? Que opines sobre lo que digo me parece estupendo, de eso se trata y por supuesto no es ningún lujo, de hecho lo estás haciendo y me parece genial que compartas tus impresiones. Y comprendo que mis opiniones no son del gusto de todos, y que te puedan parecer simples y sin sensibilidad. Como suele decirse “nunca llueve a gusto de todos”. Pero sobre mi es otra cosa y como yo soy o tú crees que yo soy es otra cosa… Además estoy en desventaja, ¿como voy a opinar yo sobre ti si no sé quien eres?

          • Y por supuesto, te doy las gracias por opinar desde el respeto. Sigue haciéndolo, por favor.

  4. feminista con pelos en los sobacos

    me aburre la gente como tu, todo lo que hacen los otros es malo, lo que hago yo es bueno. follar y cambiar de novia es malo si lo hace un hombre porque es un machista. si una tia es quien lo hace es bueno porque es feminismo… “en el mundo de wein todo es como yo quiero”

    moralina barata

  5. Feminista con pelos en los sobacos: ¿qué carajo tiene que ver “follar y cambiar de novia” con irse de putas? Que yo sepa, Piluca no ha criticado en ningún momento que los hombres puedan ser promiscuos, sino que comercien con el sexo de las mujeres y sigan fomentando una práctica que supone una dominación del hombre sobre la mujer, que paga para someter. Leo muchos comentarios, pero ninguno razona por qué no podemos llamar a esto machismo. Aragones fiero es el único que da un argumento: también los aragoneses y aragonesistas se van de putas. Estupendo pues. Y claro, hay pobres hombres que si no “no mojan”. Como si follar fuera un derecho amparado en la Constitución. Mientras exista la brecha entre pobres y ricos, habrá putas. Y cuando uno paga para que otra se abra de piernas hay sometimiento y se trata de MACHISMO. Tan de izquierdas que sois y no os dais cuenta de que detrás de la prostitución hay una profunda desigualdad.

  6. feminista con pelos en los sobacos

    detrás de la prostitución no solo esta la desigualdad, no simplifiquemos, que hay de todo.

    llamar a un boy en la despedida de soltera que es??

    ya vale de decir que todo es machismo, al contrario, yo creo que la prostitución es algo feminista, una ventaja para las putas que sacan dinero de 4 desgraciados que no pillan, o de las que se dejan invitar el fin de semana para abrirse de piernas.

    tío revientate de currar para invitarme si quieres follar, psss

    y lo digo con la misma razón que la que tiene la del post y con los mismos argumentos.

    ale a correr.

  7. ¿Una ventaja la prostitución? ¿Algo feminista? Anda, sobaquero, que estás enfermo perdido. Tal vez deberían abrirse de piernas gratis, ¿no? Solo porque tú lo vales, no te jode… Y por supuesto me parece igual de mal la escasa prostitución masculina que hay. No se debe comerciar con el sexo y ya está. Aunque los boys y las bailarinas exóticas no se prostituyen, bajo mi punto de vista.

  8. por un futuro...

    Gritar a un boy en una despedida de soltera ye pillar a sección de contactos d’un periodico, mirar an meta “mozo sexy barato ta despedidas”, meter-se en contacto con ell meyant o numero que bi ha en o cobaxo de dito rezo, fablar con ell ta que te diga o pre y quedar a una hora y en un puesto.
    Ta la siguient vegada no t’avergonyes y pregunta-les a os tuyos pais y no por o rete que aqui bi ha muita chent dolent que le cuacarba aproveitar-se d’a tuya ignoracia

  9. aragonés fiero

    Continando con o debate de traza respetuosa.

    Creigo que i ha una error de partida: A idea de “someter” a una muller por o feito de demandar ixes servicios.

    Soi d’alcuerdo que i ha modalizatz de prostitucion que amagan trata de blancas y delitos y cal perseguir-los. Ye más, bi ha comportamientos masclistas y de sometimiento vergoñosos en prostitución que no bi ha trata de blancas dezaga.

    Pero en zagueras , veigo tamién muitos clients que son buenas personas, que no han teniu suerte en o “mercau” de as relacions sentimentals. Chen que cuan usa a prostitución, qui domina la situación ye a prostituta, que fa lo que quiere y como quiere a ixe pobre desgraciau que ha teniu que usar ixes servicios, mesmo dando-le muita vergoña.

    Muitos hombres somos apestaus ta las mullers. Podemos tener buenas amigas, pasar cientos d’horas charrando con ellas, pero nunca no podremos tener una vida sexual digna. Si tienes 45 años, Doctor en Historia y virchen, a lo millor no yes un Torrente, ni un maltratador de prostitutas, simplemennt has teniu mala suerte con o tuyo aspecto fisico, y antes de suicidarte emplegas ixes serbicios.

    Os discuros y elaboracions ulteriors a Mayo d’o 68 han d’estar re-pensaus. Ha cambiau muito a sociedat y as mullers han aprendiu a manullar o capital erotico cada begada millor, amarginando a muitos hombres enta la exclusión sexual y mesmo sentimental.

    Muitos d’ixos pobres hombres a unica alternartiva ye esta.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Connect with Facebook

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.