CineTube absuelta

L'audencia de Alava considera legal l'actividat d'a pachina d'enrastres

pantallazoA pachina web www.cinetube.es no será zarrada. Asinas lo ha l’audiencia de Alava que ha declarau no culpables a los responsables d’ista web que ufriba enrastres a peliculas en streaming. CineTube plega a tener 1,7 millons de visitas a o diya.

A denuncia estió presentada por a Federación t’a Protección d’a Propiedat Intelectual en 2008 y ya no se puet recurrir. A sentencia considera que os responsables d’a web no sabeban que os enrastres – que más que más yeran de Megaupload- levaban ta contenius ilegals y que a pachina ‘ni aloixa archivos, ni reyaliza dreitament a descarga. Nomás facilita una adreza a on se puet descargar a obra. Isto ye, a suya actividat se centra en enrastrar.’

Ista resolución se conoix a pocos diyas de que prencipie a aplicar-se a ‘Lei Sinde’, en marzo y ye un más d’as sentencias a favor de pachinas denunciadas por piratería, como ya pasó con os retes P2P, sharemula.com u ajoderse.com que ufriba enrastres ta viyer de baldes TV de pago.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.