Educación zarra aulas en a escuela publica y en concierta una con un colechio catolico de Val d’Espartera

Educación calcula que en iste curso bi habrá 373 ninos menos en as aulas

Dolores Serrat ye a consellera de Cultura (Foto: D.Ch.A.)

Dolores Serrat, consellera de Educación(Foto: D.Ch.A.)

O Departamento d’Educación, menau por Dolores Serrat, dió ahiere novedatz cuanto a las plazas que se ufrirán en o curso 2013-2014 en a ciudat de Zaragoza y os suyos arredols.  Entre as novedatz, bi ye o zarre de bellas quantas aulas en bellas escuelas. Rosales d’a Canal baixará de 5 a 3, y se zarrará un aula en os colechios Zalfonada, El Espartidero y Octavus, iste zaguer en Utevo.

A noticia plegó en a Comisión de Guarancias d’o proceso d’escolarización a on que son representaus mais y pais, directors, sindicatos, patronal y l’administración. Tamién se i conoixió toda la reordenación educativa que bi habrá en Val d’Espartera y o vico Universidat.

Dende Educación, un d’os motivos que meten t’o zarre d’aulas ye que, seguntes os datos d’o padrón municipal preveyen que bi habrá 373 ninos menos en as aulas, encara que fa dos semanas, as cifras que feban servir yeran de 140 ninos menos.

En Val d’Espartera a puyada d’a demanda ha feito que o colechio Val d’Espartera I enample en un aula a suya ufierta y que Val d’Espartera II en tienga tres y enguere a la fin o suyo nuevo edificio. O gubierno antimás ha decidiu que una d’as aulas que calen en o vico d’o sur Zaragozano siga de chestión privada en mans d’as relichiosas d’a congregación d’as Fillas d’a Pasión de Chesucristo y María Dolorosa, conoixidas como Chirmanas Pasionistas. Iste colechio privau catolico, clamau “A nuestra sinyora de Guadalupe” contará con un concierto con o gubierno dende o curso venient.

Dende FAPAR (Federación de Pais y Mais d’Alumnos d’Aragón) han amostrau a suya disconformidat con ista opción. Encara que creyen que “no ye prou a ufierta en o sur de Zaragoza, ubrir un colechio concertau no ye a solución“. Seguntes fuents d’ista asociación, a Consellería les ha dito que bi ha ideya de “fer-ie un nuevo colechio, encara que no bi ha ni prochecto ni presupuesto”. Tamién han remerau que en o curso pasau ya se zarroron 13 vías y que quasi denguna se recupera en ista anyada escolar.

 

 

Una rispuesta a Educación zarra aulas en a escuela publica y en concierta una con un colechio catolico de Val d’Espartera

  1. Pingback: Educación zarra aulas en a escuela publica y en concierta una con un colechio catolico de Val d’Espartera | AraInfo | Achencia de Noticias d'Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.