“El gesto y la ironía”, nueva exposición en o Paraninfo

La muestra, que remanirá exposada dica o 29 de chinero, ye una selección de 50 pinturas y esculturas d'a Colección 'De Pictura'.

O Paraninfo aculle, dica o 29 de chinero, a exposición “El gesto y la ironía”, una selección d’obras pertenecients a la Colección De Pictura que presentan un dialogo visual d’entre dos tendencias que alcanzón especial desenvolique en Espanya en a segunda metat d’o sieglo pasau: l’abstracción y a derivación espanyola d’o pop art de platero trasfundo critico. O rector d’a Universidat de Zaragoza, Manuel López Pérez, y o comisario d’a muestra, Valeriano Bozal, enguerón a muestra, que podrá vesitar-se en o Paraninfo dica o 29 de chinero.

Cartel d'a exposición

“El gesto y la ironía” plasma dos destacadas tendencias de l’arte de vanguardia surtidas en Espanya dimpués d’a Guerra Civil, inte en o que a cultura en Espanya estió chusmesa a una dura isoladura. En iste contexto, collas como Dau al set u Pórtico se perciben como arriscadas aventuras en as que artistas como Cuixart, Ponç, Tàpies, Tharrats, en Catalunya, y Aguayo, Laguardia y Lagunas, en Aragón, podión crebar ixa isoladura con os suyos luengaches diferents y personals, creyando pinturas en as que se troba l’aliento d’o surrealismo y l’expresionismo abstracto interpretaus de traza personal y con un rigor excepcional.

Fuent: http://www.unizar.es/actualidad/vernoticia.php?id=5897&idh=1971#

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.