Empecipia a programación de verano en “A Casa d’os Titeres” de L’Abizanda

Os Titiriteros de Binéfar presentarán a programación de verano que se ferá en A Casa d'os Titeres de L'Abizanda

casa titeresOs Titiriteros de Binéfar ubren A Casa d’os Titeres de L’Abizanda pa empecipiar a programación de funcions de verano. Iste viernes 29 a las 18 h. ista companyía ferá a primer representación en a casa con “La fábula de la raposa“, continando con as funcions de teatro de titeres o chueves 4 de chulio con “En la boca del lobo” y o sabado 27 y domingo 28 con a obra “Maricastaña“.

Tot rematando a función de “La fábula de la raposa”, se ferá una presentación d’a temporada de verano y se dará a tastar en a plaza de L’Abizanda tomate rosa y tostadas.

A casa cuenta con un teatro pa unas 100 personas y un espacio a l’aire libre, que yera una antiga era, pa fer-ie espectaclos. En a casa tamién i hai puesto pa una exposición de marionetas de diversos países que mesmo pueden estar manipoladas por os visitants.

En agosto, a casa será ubierta totz os diyas, fueras d’os lunes.

Una rispuesta a Empecipia a programación de verano en “A Casa d’os Titeres” de L’Abizanda

  1. Pingback: Empecipia a programación de verano en “A Casa d’os Titeres” de L’Abizanda | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.