ETA anuncia a fin definitiva d’a suya actividat armada

A banda fa una crida a os gubiernos espanyol y francés a prencipiar un dialogo sobre as resolucions d'o conflicto

ETA, en un comunicau historico, ha feito publica a suya decisión de deixar l’actividat armada, respondendo a lo dito en a conferencia d’Aiete, d’o zaguer lunes.

En o comunicau (PDF), ninviau en video a o diario Gara, tamién fan un clamamient a os gubiernos espanyols y francés ta prencipiar un dialogo destinau a superar as consequencias d’o conflicto.

6 Rispuestas a ETA anuncia a fin definitiva d’a suya actividat armada

  1. Felicidatz ta lo pueblo vasco y ta totas as chents menazatas per E.T.A.. Hué i ye un gran diya ta la democracia. Zorionak!

  2. Seamos conscientes del porqué del anuncio de ETA. Están deacuerdo con la conferencia de Aiete (http://www.gara.net/agiriak/20111017_decl_es.pdf), y han dado el primer paso (y sin el cual los demás puntos de esta no serían posibles). Ahora les toca el turno al estado español y al francés. Se supone que tienen que dejar hacer o dejar elegir al pueblo vasco sobre su futuro. Así lo ven los presentes en la conferencia de Aiete, y se ofrecen para colaborar. Así lo recogen la mayoría de los medios de comunicación internacionales y “de prestigio”. Pero desde la política y la prensa española (que viene a ser lo mismo) las cosas no se ven de la misma manera.
    Por otro lado, si lo que quieren lograr es crear un nuevo estado vasco, con su economía vasca, con sus ministerios vascos, con sus políticos vascos, con su policía vasca, con sus fronteras vascas y con su burocracia vasca (en euskera of course), que no cuenten con mi apoyo.
    Salud

  3. c. Blanco. No se pas si bi ha muita chen en o Pais vasco que ameniste a tuya aduya ta fer isto u l’atro.

    Ye impresionant a baralla dialectica entre as diferentz partis ta erichirse como parti ganadora y protagónica:

    Beluns dicen que ETA ye asolutament derrotada.

    Atros alvierten sobre o periglo de que contine o procheuto politico de ETA.

    D’atros, profés, veyen una clara vitoria historica de ETA.

    L’unico seguro ye que se ye esbarzando o camin enta la normalización democrática. cada vegada bi ha menos sencusas ta continar con a escepcionalidat churidica, con a lechislación d’o enemigo que a mira d’escluyir un parti important da sociedat vasca d’a vida politica.

    Me creigo que bia ha chent que ye rezando ta que o proceso no tire entavant y que a las malas no i haiga un partiu abertzale unificau, puesto que no en quedan argumentos ya ta que a democracia en o pais Vasco se desenvolique enta as suyas zagueras consecuencias.

    pete qui pete

  4. Soy vasco, bizkaino para mas señas. Quería felicitar a los que han creado este periodico en aragones. Debemos cuidar entre todos los idiomas y culturas del mundo. Hay alguna pagina donde se pueda aprender algo de aragones?? Me gustaría la proxima vez que escriba aqui intentar algunas palabras en vuestro idioma. En cuanto a la noticia es complicada. Pero la mayoría de vascos si queremos la independencia respetando a todos los demas pueblos. Zorionak Arredol!!!!!!!

  5. Pingback: Más de 100.000 presonas esfienden os dreitos d’os presos vascos en Bilbao | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.