Europa advierte sobre a necesidat de cumplir as Directivas marco en o caso de l’entibo de l’Alcherez

A Comisión Europea responde a una iniciativa de CHA sobre l'entibo en o río Alcherez. L'entibo si se realiza, debe cumplir a Directiva sobre habitats y a Directiva marco de l'augua

Muro humano en Auguaviva. Foto: AraInfo

Muro humano en Auguaviva. Foto: AraInfo

CHA ha tresladau a la Comisión Europea una iniciativa ta conoixer a suya posición respective a o prochecto de construcción d’un entibo en o río Alcherez. Dende a Comisión Europea, en respuesta escrita, se sinyala que se desconoixe iste prochecto pero que, de qualsiquier traza, debe complir as condicions establidas en a Directiva sobre habitats y en a Directiva marco de l’augua (1).

Ta Europa, solament se podría autorizar si s’asegura que no causará perchuicio a la integridat d’o espacio en qüestión. David Félez, responsable de biodiversidat y medio ambient de CHA, sinyala que “ista obra estricallará o LIC ‘Río Alcherez’ por o que ye imposible que se planteye a suya construcción sin vulnerar a lechislación europea“.

Félez indica que iste prochecto conta “con una fuerte oposición social en a zona, que habría d’estar ascuitada por o Gubierno d’Aragón y por a CHE”.

“Se tracta d’un prochecto con fuertes afeccions medioambientals que, amás, no cal” asevera. Dende CHA recuerdan que quedan pendients obras en l’entibo de Calanda, como a construcción d’un aliviadero, que amillorarían a seguranza y darían respuesta a la supuesta necesidat que planteya a CHE. Tampoco no i hai una demanda real d’abasteiximiento d’augua que chustifique a construcción d’iste entibo “ni ta usos agrarios, ni industrials ni urbanos” concluyen.

(1) Directiva d’hábitats (articlo 6, apartau 3). Directiva marco de l’augua (articlo 4, apartau 7).

Fuent: http://arainfo.org/2013/10/europa-advierte-sobre-la-necesidad-de-cumplir-las-directivas-marco-en-el-caso-del-embalse-del-bergantes/

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.