Exichen a colocación de bandas reductoras de velocidat en o municipio de Luna

CHA solicitará a la comarca de Cinco Villas que demande a o Gubierno d'Aragón a colocación d'istas bandas pa millorar a seguridat en o municipio

banda_reductora_velocidad-300x224O grupo comarcal de CHA va a solicitar en o venient pleno, que a Comarca de Cinco Villas inste a o Gubierno d’Aragón a colocar bandas reductoras de velocidat y pasos elevaus pa piatons en os puntos de periglosidat de trafico en a carretera A-1103, a o suyo paso por o municipio de Luna.

Alberto Celma, portavoz d’o grupo comarcal de CHA, ha explicau que “ista carretera a o suyo paso por o municipio de Luna carece de sistema de limitación de velocidat pa la circulación d’os vehíclos, por o que qualques conductors exceden a velocidat a o suyo paso por o municipio, con o consiguient periglo pa vecins y vecinas de Luna”.

O portavoz de CHA ha indicau que “existe malestar vecinal porque ista carretera, a o suyo paso por o municipio, habría de contar con bandas reductoras de velocidat y paso de piatons elevaus, pa privar o exceso de velocidat d’os vehíclos y provocar qualsiquier mena d’accident”.

Celma ha sinyalau que “a inversión pa colocar as bandas y os pasos elevaus sería chicota y o esquimen enorme porque se ganaría en seguranza pa os viandants”.

Fuent: http://arainfo.org/2014/01/exigen-la-colocacion-de-bandas-reductoras-de-velocidad-en-el-municipio-de-luna/

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.