Fablans celebra as trenta anyadas luitando por l’aragonés con una exposición

Fablans celebra as trenta anyadas luitando por l’aragonés con una exposición

cartelA Federazión de Fablans fa en 2012 trenta anyadas luitando por a luenga aragonesa y quier celebrar-lo con diferents actos. O pasau 24 de setiembre se fació a debantadera d’una exposición en a zaragozana Casa d’os Morlans que i remanirá dica lo venient 20 d’octobre.

Ixe mesmo diya, ubrió una serie de charradas Fernando Romanos, qui charró d’os orgichens de l’asociación dende a “Colla Chobenil d’a Fabla”, organización que estió a simient de Ligallo de Fablans de l’aragonés. Chusé Aragüés continó o diya 1 d’octobre con una charrada sobre “As primers anyadas de Fablans”. As chornadas rematarán o diya 20 con a Ricardo Párraga charrando sobre a “Esnabesada pirinenca ta esfender o Pirineo”

L’asociación creixió y creixió fendo clases d’aragonés y actividatz en esfensa d’a luenga de toda mena: teyatro, carnavals, a tronca de nadal, edición de chambretas,… Agora ye una federación d’organizacions con presencia en buena parti d’o territorio aragonés y a on que cada anyada aprenden aragonés decenas d’alumnos y alumnas.

Una rispuesta a Fablans celebra as trenta anyadas luitando por l’aragonés con una exposición

  1. Desde Binéfar hago un llamamiento a que se impartan clases de aragonés en nuestro municipio, que estoy convencido que mucha gente se apuntaría a la iniciativa. La clave sería un buen horario para la gente que trabajamos. A las 9 de la noche estaría bien…

    Un saludo, espero poder hacer mi próximo comentario en aragonés, eso sería señal que al fin esto se ha hecho realidad.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.