Firme presencia d’a mosica aragonesa en o VI Galve Rock

O sabado 11, o lugar de Galv ye o scenario d'un festival de rock furo, punk y ska.

cartelO VI Galve Rock plega iste sabado 11 con firme presencia de collas de rock furo aragonés y con l’actuación de Boikot como colla estrela. Mientres más de dotze horas, rock, punk u ska sonarán en iste lugar d’a Comunidat de Teruel. A dentrada ye de nomás 12 euros.

Antimás de Boikot, por o Galve Rock pasarán as collas No konforme, tamién de Madrit, Skartxoak, d’o Mayestrato, Ni zorra, de Galv y Escuita, Omeveigues, de Val de Robres, Hermanos Alasarmas, de Mont-Reyal y Kontusión, de Zaragoza, emplindo asinas o cartel de mosica aragonesa.

Os conciertos prencipiarán a las 17:30, encara que antis bi habrá chuegos tradicionals. Dimpués d’os conciertos, a borina continará con una disco movil.

Con iste festival, a organización preba de fer una “actividat cultural t’os chovens dende un meyo albandonau como ye o meyo rural, a on que os lugars chicotz no cuenta a la hora d’o reparto cultural y a on que os chovens no tienen actividatz diferents en a suya redolada”.

 

 

2 Rispuestas a Firme presencia d’a mosica aragonesa en o VI Galve Rock

  1. Pingback: Firme presencia d’a mosica aragonesa en o VI Galve Rock | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón

  2. exiliau en os países catalans

    y tributo a tus muertos, colla tamién aragonesa, de tarazona (son os d’o siello con o cranio en o cartel)

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.