Iniciativa solidaria en o pasache Palafox

Ayuda en Accion organiza un mercau en beneficio de comunidatz bolivianas.

Logo de Ayuda en AccionDica o venient 23 d’aviento, o pasache Palafox de Zaragoza, acullirá un mercau de productos de comercio chusto.  A iniciativa la ye empentando a ONG Ayuda en Acción (Aduya en aición), y os diners que se i repleguen irán endrezaus ta más de 70 estudiants y as suyas familias. En total más de seiscientas personas d’as comunidatz Coniri, Chañojahua, Chusñupa e Hilata Arriba.

En o mercau se i puet trobar toda mena de productos de comercio chusto. Tamién bi habrá información sobre os prochetos que fa a ONG por tot lo mundo u mercar un apadrinaBOX, una traza de regalar un apadrinamiento.

O prochecto t’a on que irá l’esquilmen conseguiu mientres istos diyas, se fa de conchunta entre a ONG y o CIPCA (Centro d’Investigación y Promoción d’o Campesinau) y pende en costruyir una escuela de primaria con tres aulas, sala de tecnolochía, sala de reunions y cocina.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.