IU s’oposa a que Zaragoza siga subsiede olimpica

Alonso creye que estar subsiede no cheneraría que deudas

Jose Manuel Alonso, de IU (Foto: IU)

Jose Manuel Alonso, de IU (Foto: IU)

A colla muncicipal de IU s’ha posicionau de traza platera contra a posibilidat de que Zaragoza estase subsiede olimpica en o caso de que o COI esleixise a Madrit como siede d’os chuegos olimpicos de verano de 2020.

Ta Jose Manuel Alonso, portavoz d’a formación, “ye una temeridat embrecar a Zaragoza en uns Chuegos olimpicos que van a meter a la ciudat más deudas“. O conceller ha exichiu a lo gubierno municipal “albandonar as aventuras relacionasdas con os grans eventos”

“A la ciudat le cal un Concello centrau en promover una salida social t’a crisi y no en estar complices d’ista mena de fuegos de artificio, que, en o medio y largo plazo, no fan que chenerar un gasto extra t’os ciudadans”, diz Alonso. “Si o PSOE mira refirmes en IU ta istos experimentos, no lo i trobará”, adhibe, y remera que ya se deixó d’un costau a posibilidat d’os Chuegos d’hibierno en 2022.

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.