Juan Carlos Fresnadillo en “La Buena Estrella”

O director d'"Intruders", protagoniza o lunes 10 d'octubre a sesión número 102 d'o ciclo de charradas "La Buena Estrella"

Cartel d'a charrada

A charrada se celebrará a las ueito d’a tardi d’o lunes en o Paraninfo d’a Universidat de Zaragoza (Plaza Basilio Paraíso) y estará presentau y moderau por o coordinador d’o ciclo, l’escritor, periodista y profesor d’a Universidat de Zaragoza Luis Alegre.

 

O director de cine Juan Carlos Fresnadillo irá a Zaragoza o venient lunes 10 d’octubre ta participar en “La buena estrella”, o ciclo de charradas organizau por o Vicerrectorau de Proyección social y Cultural d’a Universidat de Zaragoza. Ahiere estió l’engueró  en os cines de toda Espanya d’Intruders, un filme dirichiu por Fresnadillo que se presentó con una gran acullida en o Festival de Cine de Toronto y en o Festival de Cine de San Sebastián.

 

Intruders, protagonizada por Clive Owen y Pilar López de Ayala, cuenta con una historia de medrana arredol d’os malsuenios d’un nino espanyol y una adolescente britanica, encara que Fresnadillo afirma que, antes que no una pelicula de medrana, Intruders ye una pelicula de misterio con un grand component de drama familiar.

Fuent: http://www.unizar.es/actualidad/vernoticia.php?id=5705&idh=1922#

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.