Lanzan en America o “Tratamiento 2015”, nueva iniciativa de ONUSIDA

Bells 4 millons de personas son vivas hue gracias a istos tractamientos en America Latina

Imachen: Radio ONU

Imachen: Radio ONU

ONUSIDA lanzó iste martes en America Latina y o Caribe “Tratamiento 2015”, una iniciativa global que quiere fomentar l’emplego a gran escala de ferramientas prebadas y leccions aprendidas en o tractamiento d’o VIH.

En una presentación virtual dende Panamá, o director rechional de ONUSIDA, César Núñez, explicó que a iniciativa preba de plegar ta 2015 a cifra de 15 millons de personas en tractamiento con antirretrovirals.

Núñez adhibió que en 2012 nomás 9,7 millons accedeban a istos farmacos. “En lo que pertoca a America Latina andamos arredol de 716.000 personas en tractamiento. Hue bi ha más de 4 millons de personas vivas, gracias a lo compromís que a comunidat internacional prenió fa más d’una decada ta promover o tractamiento antirretroviral”, explicó lo director.

O experto sinyaló que l’aplicación d’ista iniciativa ferá prous beneficios en a salut publica, en o desembolique economico y en conseguir un mundo más chusto y equitativo.

Fuent: http://www.cronicadearagon.es/wordpress/?p=42768

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.