Maut gana o premio d’o festival Cuartu los Valles d’Asturias

Maut tamién obtenió o premio d'o publico d'o festival

Os aragoneses Maut han ganau a tretzena edición d’o festival Cuartu los Valles de Navelgas en Asturias. A propuesta de Maut de fer mezclallo con o folk tradicional y a mosica electronica convenció a lo churau y tamién a o publico que lis fació entrega d’o premio especial. En a suya curta vida, encara, con nomás que un CD en a carrera “Maut 1.0″, a colla ye tenendo firme reconoiximiento d’o publico por a suya valient achuga, asinas como ya, un primer premio internacional, en que luitaban en a final con l’archentina Natalí Castillo y a colla vasca Kherau, dimpués d’una preselección de más de 60 triballos de collas de tot o mundo.

Maut ye una formación de siete miembros que fa servir instrumentos tradicionals aragoneses y vientos, baterías u guitarras, mezclaus con bases electronicas y ritmos como lo dubstep, drum’n’bass y atras propuestas electronicas. Os suyos miembros vienen d’atras collas reconoixidas como Dulzaineros del Bajo Aragón, Biella Nuei, Mallacán u Skabeche Riber Band.

O festival Cuartu los Valles d’Asturias fa parti d’una chornada vaqueira con a saber las d’actividatz que se fa en o lugar asturiano de Navelgas.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Connect with Facebook

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.