NN.GG. d’o PP aconsigue sacar o caracter nacional d’o Consello d’a Choventut

O nuevo president d'o Consello ye Jorge Gonzalo d'os scouts catolicos d'Aragón

Seguntes expresan con argüello en un tuit as Nuevas Generaciones d’o Partiu Popular en Aragón han aconseguiu l’obchectivo de que o dica agora clamau Consello Nacional d’a Choventut d’Aragón pase a clamar-se Consello d’a Choventut d’Aragón. Por l’inte, manimenos, a denominación si que estará como dica agora trilingüe, pero pierde o caracter nacional que teneba l’organismo dende a suya constitución.

De feito, dende que a decisión ya han cambeau o perfil de twitter que ya no ye CNJA sino CJA. En l’Asambleya tamién s’esviolloron os cargos d’a chunta d’o Consello, que presidirá Jorge Gonzalo, d’os Scouts Catolicos d’Aragón

4 Rispuestas a NN.GG. d’o PP aconsigue sacar o caracter nacional d’o Consello d’a Choventut

  1. consello rechional

    O tetular quasi sería que se mantienga o trilingüismo en a denominación oficial. Que i meta “nacional” u no, tiene muita menos importancia. Y han teniu o detalle de no meter-ie “rechional”.

  2. Y vosotros le habeis quitado la z. cada uno a lo suyo.

  3. Istos estan os no nacionalistas

  4. Una aclaración: no es cierto que el término “Nacional” formara parte de la denominación del Consejo desde su fundación. La Ley de creación del CJA, de 1985, habla de “Consejo de la Juventud de Aragón”. Este es el único nombre a efectos legales. El “Nacional”, así como la denominación trilingüe, se adoptó por acuerdo de Asamblea hace algunos años, sin modificar la denominación por Ley.

    La Asamblea acordó seguir utilizando el papel impreso, sobres y demás elementos con la denominación CNJA hasta que se agoten, de modo que la medida no implique gasto alguno.

    Julio López Garbayo
    Gerente CNJA (2010-2011)
    Gerente CJA (desde el sábado) 😉

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.