Nueva protesta contra la participación de cargos publicos en a misa de Sant Valer

Os manifestants remeroron a l'alcalde l'aconfesionalidat de l'estau

Imachen d'a protesta (Foto: El ventano)

Imachen d’a protesta (Foto: El ventano)

Iste miercols, diya de Sant Valer, patrón d’a ciudat de Zaragoza, o Movimiento Enta Un Estau Laico (MHUEL), tornó a convocar una protesta como vienen fendo en os zaguers anyos. Se i protestaba contra a participación de cargos publicos y, en especial, de l’alcalde Juan Alberto Belloch, en a misa que se fa en iste diya en a Seu de Sant Salvador. L’acto pende en toda una ceremonia con firme protocolo, a on que os representants d’o concello portan a banda roya.

A protesta arrocló a bellas decena de personas que portiaban mensaches como Aragón laico u Estau laico, y que cantoron una versión de “Bendita y alabada” con a letra cambiada fendo mofla y critica d’a participación de Belloch en a misa y d’o gasto que suposaba l’acto. MHUEL quereba, con iste acto, “reclamar a la Corporación municipal y a lo suyo alcalde, o cumplimiento de l’articlo 16.3 d’a vichent constitución: Garra confesión tendrá caracter estatal”.

Una rispuesta a Nueva protesta contra la participación de cargos publicos en a misa de Sant Valer

  1. Pingback: Nueva protesta contra la participación de cargos publicos en a misa de Sant Valer | AraInfo | Achencia de Noticias d'Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.