O gubierno espanyol fa un trango más ent’o rescate europeu con a creyación d’o “banco malo”

Aprova una nova reforma financera que inclou una entitat per vendre els actius immobiliaris en un termini d'entre deu i quinze anys

Luis de Guindos (Foto: Wikipedia)

Luis de Guindos (Foto: Wikipedia)

O gubierno espanyol aprebó o viernes o decreto lei de reestructuración d’entidatz bancarias que permitirá acceder a lo fundo de rescate europeu de dica 100.000 millons d’euros. Seguntes a portavoz, Soraya Sáenz de Santamaría, ‘con ista aprebación se remata o proceso de saneyo d’o sistema bancario espanyol’ y asegura que, todas as midas de conchunta, no costarán diners a los contribuyents. L’encargau de presentar-lo estió o ministro d’Economía, Luis de Guindos, que dició que, en aprebando ista mida se preba de ‘actuar de traza preventiva, evitar que o coste lo carrien os constribuyents y guaranciar a solvencia d’os sistema bancario espanyol.Saenz de Santamaría asegura que ista nueva reforma d’o sistema financier, a cinquena d’as zaguers tres anyadas y a tercera d’o gubierno de Mariano Rajoy, tien por obchetivo principal que torne a fluyir o credito y a financiación. D’atra man, Soraya destacó que ‘no se podrá enganyar más a o chiquetz inversors porque sabrán lo que sinyan’. En iste sentiu, o decreto marca que os titulars d’as preferents vendidas por entidatz nacionalizadas habrán d’asumir perdas.

De Guindos explicó que en o decreto bi ha seis grans bloques de cambios y se refirió a lo banco malo como a ‘sociedat de chestión d’activos’. Ista sociedat venderá os activos inmobiliarios toxicos, que as entidatz no pueden fer liquidos, en un plazo d’entre diez y quince anyadas. Iste banco malo asperará que o ciclo economico cambie ta poder vender tot l’activo que haiga acumulau.

O gubierno espanyol aspera que en ista entidat de chestión bi haiga inversors privaus y que se minimice o gasto d’o Fundo de REestructuración Ordenada Bancaria (FROB). A grandaria d’ista entidat penderá de quantos bancos se i achunten.

En iste sentiu, tamién se reforma o FROB, s’elimina a representación d’o sector privau y se le dota de capacidat de prener deudas. Antimás se desepara o Fundo de Guarancia de Depositos y o FROB torna t’a suya función orichinal de guaranciar as cuentas d’os que fan pocha.

O decreto da a fuerza que le cal a o FROB ta aduyar a las entidatz que lo amenisten u ta liquidar os bancos inviables. De Guindos ha explicau que bi habrá tres rans de chestión: aduya, reestructuración y resolución, pendendo de si a entidat puet tornar os diners en un plazo razonables, y por tanto, si ye viable u no pas.

 

Fuent: http://www.vilaweb.cat/noticia/4037104/20120901/govern-espanyol-pas-cap-rescat-europeu-creacio-banc-dolent.html

Una rispuesta a O gubierno espanyol fa un trango más ent’o rescate europeu con a creyación d’o “banco malo”

  1. D’atra man, Soraya destacó que ‘no se podrá enganyar más a o chiquetz inversors porque sabrán lo que sinyan’.

    Ahora que ya se han consumado el timo y la estafa de los clientes más benditos, no tienen mayor inconveniente en prohibirlos. Como política no vale una m. , pero como demagoga no tiene precio. También dijo que el rescate no lo iban a pagar los españoles, bueno, si es que eso es verdad y dando por hecho por pura lógica económica que no lo van a pagar unas entidades en la más miserable de las quiebras, lo vamos a pagar los europeos, con lo cual la naturaleza del latrocinio sigue siendo la misma, así como la deshonra definitiva para el modelo neoliberal tan jaleado por “los que saben de economía”…de la suya y de la de sus señores, obviamente.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.