O lugar de Lasaosa aculle a I Trobada de Chiflo y Salterio

A trobada ye organizada por l'Aula de Chiflo y salterio de Zaragoza

cartelO lugar de Lasaosa, en a Guarguera, será a capital d’o chiflo y o salterio iste sabado. Mientres tot lo diya se ferán toda mena d’actividatz arredol d’istos instrumentos ta sinyalers d’Aragón y d’Occitania: taller d’iniciación, clases d’o repertorio gascón, bailes u percusión con pandereta y pandero. Tamién se i ferá una mesa redonda y una exposición de constructors de salterios.

Ista chornada ye estada organizada por l’aula de chiflo y salterio de Zaragoza qui contarán antimás con l’aduya y presencia de mosicos de tot lo país, y tamién venius dende Euskal Herria u Occitania. De nueitz, a trobada rematará con una Jam Session de folk y l’actuación de Lou Aragón.

O lugar, que agora perteneix a lo municipio de Samianigo, ye quasi albandonau encara que siempre bi ha habiu bella presencia. A organización habilitará una zona d’acampada t’os visitants d’a trobada y se ferán chenta y cena populars. Tot lo programa se puet consultar en http://trobadasalterioychiflo.wordpress.com.

Una rispuesta a O lugar de Lasaosa aculle a I Trobada de Chiflo y Salterio

  1. Pingback: O lugar de Lasaosa aculle a I Trobada de Chiflo y Salterio | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.