O maratón solidario de “La Invernal” enguera l’anyo en Motorland

Os beneficios irán destinaus a la Federación Aragonesa d'Asociacións de Familiars Anfermos d'Alzheimer.

(Foto: www.comarcas.es)MotorLand Aragón encara un nuevo y apasionant anyo pleno d’actividatz y, igual como en o 2011, lo ferá con un evento solidario y benefico. Se tracta d’a segunda edición de “La Invernal de MotorLand”, un maratón solidario en o que se podrá participar tanto en patins como en bicicleta u a piet.

Mientras dos días, o circuito de velocidat tornará a acullir a cients de participants solidarios que, dillá d’a competición, plegarán dica o trazau alcanyizan ta mostrar o suyo refirme a totz os malaudos d’Alzheimer ya que os beneficios serán destinaus a la Federación Aragonesa d’Asociacións de Familiars Anfermos d’Alzheimer (a l’atro anyo se destinón a Cáritas). Por ello, l’ambient que se creyó a l’atro anyo en o que participón más de 900 personas han feito posible que iste evento se siga convirtindo en un d’os más asperaus de l’anyo.

En tractar-se d’un evento participativo más que esportivo, tamién se creyará la categoría “popular” para que, sin importar estau de forma ni edat, tot qui quiera colaborar en iste evento pueda fer-lo y reyalizar as vueltas que deseye en o circuito. O coste d’a inscripción será de cinco euros ta ista categoría. En cuanto a las normals tanto t’o maratón como t’o patinache y bicicleta serán de 15 euros y cuentan con una bolsa t’o corredor, dorsal y avituallamient.

Fuent: http://www.comarcas.es/index.php/mod.noticias/mem.detalle/idnoticia.6609/relcategoria./chk.f2d04c1304896903dfeb641ffaf87351.html

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.