O vico zaragozano d’A Madalena aculle “Una plaza t’a mosica”, o primer azoque d’o coleccionismo mosical

Antimás de l'azoque bi habrá mosica en directo, punchadiscos y socalce

cartelO domingo 7 d’abril de 11:00 a 14:00 en a Plaza Sant Agustín (vico d’A Madalena), chunto a lo Centro d’historias” se celebrará o primer azoque d’o coleccionismo mosical “Una plaza t’a mosica”. I participarán arredol de 15 puesto a on que se podrá conseguir toda mena d’articlos relacionaus con a mosica: discos de vinilo, CD’s, cintas, posters, libros, chambretas, tocadiscos, radios, fundas, …

“Una plaza t0a mosica”, contará antimás, con l’actuación en directo de Dixieland Blues, una banda d’estilo Jazz Nueva Orleans, bi habrá punchadiscos y socalce a cargo d’a A.VV. Madalena – Carrera y Libertat. Dende a organización animan a participar en iste evento a aquellas personas que “les intrese a mosica, a las que quieran mercar un disco que levaban tiempo mirando y no lo troban, un libro, una chambreta, … u a aquellas personas que nomas quieran ascuitar mosica y fer una biera o domingo de maitins”.

 

Fuent: http://arainfo.org/2013/04/el-barrio-zaragozano-de-la-madalena-acoge-una-plaza-para-la-musica-el-primer-mercadillo-del-coleccionismo-musical/

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.