Organizan una cursa por a ribera de l’Alcherez a on se fería l’entibo

A cursa se ferá por a redolada afectada por l'entibo prochectau en o río.

Río Alcherez (Foto: El Bergantes no se toca)

Río Alcherez (Foto: El Bergantes no se toca)

O prochecto VoluntaRíos ha organizau ta iste domingo 10 una cursa por a ribera d’o río Alcherez (Bergantes en castellano), en a redolada d’o lugar de Auguaviva (Baixo Aragón). A cursa s’ha organizau de conchunta con os Amigos d’o río y os espacios naturals.

A cursa, de bells tres kilometros, saldrá a las 9:00 d’o maitin y rematará a las 14:30 en Auguaviva a on que se ferá una chenta con a chent d’iste lugar, en zagueras muito movilizau por o prochecto de entibo que menaza o río que pasa por o lugar y que, como diz a organización “conserva una condicions meyoambientals excepcionals”.

A plataforma “El Bergantes no se toca” ye dende fa bells meses replegando firmas y fendo toda mena de movilizacions contra o prochecto d’entibo. T’apuntar-se-ie y viyer a información d’a cursa y d’o conflicto se puet visitar a web de “El Bergantes no se toca”.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.