Prencipia a XV Muestra Internacional de Cine Feito por Mullers de Zaragoza

Entre o 23 y o 27 se prochectarán produccions aragonesas y de tot o mundo

cartelA XV Muestra Internacional de Cine Feito por Mullers de Zaragoza, que se celebrará entre o 23  y o 27 d’octobre,prencipiará con a cinta “The Imperialist are Alive” d’a directora Zeina Durra.

O Centro de historias acullirá iste viernes 19 d’octobre a prochección d’ista cinta protagonizada por l’actriz francesa Elodie Bouchez y que a suya devantadera se fació en EEUU en o Festival de Sundance en 2010. Con iste film prencipiará a XV edición d’a muestra, a on que se programarán produccions de ficción y documentals sinyaus por realizaderas procedents de tot lo mundo. O certamen contará con os suyos trestallos cutianos como Curtos y documentals aragoneses, Curtos en femenino u O video d’o minuto.

Ixe mesmo viernes en La Vía Láctea, carrera Doctor Palomar 25 a las 22:00 horas, a companyía de teyatro La Bo-Eme representará a obra “Mujeres, así somos” (Mullers, asinas somos).

A muestra ye organizada por o Seminario Interdisciplinar d’Estudios d’a Muller d’a Universidat de Zaragoza y l’Asociación Cultural Odeonia.

A progamación se puet descargar aquí. Más información aquí.

Fuent: http://arainfo.org/2012/10/arranca-la-xv-muestra-internacional-de-cine-realizado-por-mujeres-de-zaragoza/

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.