Record mundial de velocidat en un auto electrico

L'auto plegó ta más de 330 kilometros por hora

Foto: Cronica de Aragón

Foto: Cronica de Aragón

O fabricant de pneumaticos t’autos Michelín participó en o record de velocidat terrestre ta un vehiclo electrico en a categoría de menos de 1.000 kilogramos que s’ha conseguiu de man d’a firma francesa y de Drayson Technologies, con una velocidat maxima de 333,23 kilometros por hora.

Seguntes informó Michelín en un comunicau, iste record mundial se consiguió dimpués de dos prebatinas y resaltó que o vehiclo montaba o modelo  de pneumaticos Endurance LM P1, o mesmo que meteba Audi mientres a pasada edición d’as 24 horas de Le Mans.

A corporación francesa remeró que o prototipo d’electrico de Drayson Racing ta Le Mans, o Drayson B12 69/EV, superó a plusmarca anterior de 285,6 kilometros por hora en l’aerodromo britanico de Elvington, amán d’a ciudat de York.

Michelín indicó que istos penumaticos s’han disenyau de propio t’o suyo emplego en vehiclos d’alteras prestacions en corridas de resistencia y se han desembolicau de conchunta con equipos d’o Campionato d’o Mundo d’Endurance.

 

Fuent: http://www.cronicadearagon.es/wordpress/?p=42401

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.