Portalada » Archivos por categoria » General
Tierratremo politico en Austria

Tierratremo politico en Austria

Os ecolochistas ganoron a presidencia de Austria a la ultra dreita en o zaguer momento. Pero lo Tribunal Constitucional d´a republica alpina ha dito que cal celebrar unatra vegada a segunda tongada d’as eleccions iste agüerro dimpuesas que se veyesen bellas irregularidatz en o recuento de votos denunciadas per a perdedora extrema dreita.

Pareixe que a batalla per a renaixedura de l´aragonés per tot o territorio no rebla. Asinas, una colla chent que creye que totz os aragoneso-fablants amenistamos charrar aragonés difuera de o nuestro cerclo de conversa cutiano ha prencipiau una campanya ta creyar un rete de botigas, aloches, etc., en os que os parladors d´aragonés puedan fer servir a nuestra chicotona luenga.

Contina leyendo …
Quatro anyos de garchola ta ‘Alfon’ por o caso d’o 14N

L’Audiencia Provincial de Madrit ha condenau a quatro anyos de garchola a Alfonso Fernández Ortega, conoixiu como Alfon, por levar un artefacto explosivo amagau en una mochila o día d’a vada cheneral d’o 14 de noviembre de 2012.

Contina leyendo …
O túnel de Bielsa trancará ista nueit

Ta permitir a realización d’os treballos de mesa en servicio d’o Radar EFT11270 sentiu Bigorra-Aragón en l’interior d’o túnel, o túnel se zarrará mientras a nueit d’o martes 2 de setiembre a las 24h. a o mierques 3 de setiembre a las 6h.

Contina leyendo …

Un choven ha resultau deteniu mientres desfrutaba d’o Festival Pirineos Sur, que se ye desembolicando entre as localidatz de Lanuza y Sallent de Galligo (Alto Galligo). O que pareixeba una nueit de borina ha rematau en una situación surrealista, en a qual culle a posibilidat de que dita persona pase dica tres días deteniu por […]

Contina leyendo …
51 escuelas han ubierto iste Nadal

Tallers, cursas y muitas actividatz tanto en as aulas, como a l’aire libre. Son bellas d’as proposas que ufre o programa “Ubierto por vacanzas” ta que istos diyas no lectivos deixen d’estar un problema ta os pais y familiars. En total, bells 1.600 ninos aragoneses disfrutan d’ista iniciativa en a que participan 51 centros de […]

Contina leyendo …