Tallers ta cusirar os dreitos humans en Chiapas

Caracol Zaragoza quiere animar a la ciudadanalla a viachar-ie ta refirmar a luita d'as comunidatz zapatistas

cartelO Caracol Zaragoza (Rete de personas por l’autonomía zapatista) organizará mientres iste mes actividatz endrezadas ta parar chent ta que puedan viachar ta Chiapas (Mexico) como cusiradors d’os dreitos humans.

Ista organización ufre a posibilidat de viachar-ie y treballar en as comunidatz indichenas como una d’as millors trazas de refirmar y conoixer o prochecto de resistencia y autonomía que levan desembolicando-ie mientres más de 18 anyadas. As charradas se ferán o martes 8 a las 19:00 en a Facultat de Filosofía y Letras y o chueves 10 a la mesma hora en a Librería Pantera Rossa de Zaragoza, y son endrezadas ta tot qui l’intrese y que creiga que puet estar intresau en organizar-se ta fer un viache de bells diyas ta Mexico.

Ta qui no pueda ir t’as charradas pero siga intresau en o prochecto o Caracol Zaragoza le convida a escribir-les ta caracolzaragoza@sindominio.net y poder inviar-le a información de futuras convocatorias.

 

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.