Torna a Fiesta d’a Coqueta a Benavarri

Iste sabado se ferá a nuena edición d'ista fiesta, centrada en un d'os alimentos mas conoixius en a Ribagorza oriental

festa coqueta benavarriIste sabado 24 d’agosto se celebrará en a localidat ribagorzana de Benavarri a Fiesta d’a Coqueta. Dende as 20:30 h. se prebará de superar un record mundial con a elaboración d’una coqueta blanca de 12 kg. A coqueta ye una croqueta elaborada con derivau de tocín, pero sin anyadius, que como ingredients tien sal, especias, farina, pan y manteca u anís en grano.

A fiesta se treslada a la ubaga d’o castiello, a on se ferán visitas, y i habrá mesas, sillas y mosica jazz pa ambientar a veilada. Se i ferá tallers d’elaboración pa los mas chicotz, s’amostrará cómo se realizan coquetas negras y se tastará.

Os restaurants ferán tapas con productos locals d’a marca “Benabarre Sabor”, con chicolates, tubera, queso, pizca, embutius, etc. que se venderá en as carpas. Amás se realizará o sorteu de productos d’ista marca local.

Ista ye a nuena edición, pero a fiesta tien o suyo orichen en 1298. Mientres a fiesta se reparte unas 3.000 racions de coquetas, mitat blancas, mitat negras.

Una rispuesta a Torna a Fiesta d’a Coqueta a Benavarri

  1. Pingback: Torna a Fiesta d’a Coqueta a Benavarri | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.