Una enqüesta empaza a Partiu Popular y Zaragoza en Común en as eleccions municipals

A enqüesta, realizada por a propia coalición, daría entre 8 y 9 concellers a PP y Zaragoza en Común, encara que o PP ganaría en votos. Ciudadanos i entraría y CHA en quedaría fuera

Presentación d'o proceso (Foto: @GanemosZaragoza)

Presentación de Zaragoza en Común. (Foto: @GanemosZaragoza)

Una enqüesta feita por a coalición Zaragoza en Común deixa empazaus a Partiu Popular y dita coalición en as futuras eleccions municipals. O Partiu Popular ganaría con o 24,5% d’os votos y obtendría 8-9 concellers con o que perdería quasi a mitat d’os suyos actual concellers. Zaragoza en Común en tendría un 23,5% y tamién 8-9 concellers.

O PSOE baixaría d’os actuals 10 concellers ta 7-8 concellers estimaus obtenendo un 20% de votos. Ciudadanos entraría en o concello zaragozano con un 17,5% de votos y entre 6 y 7 concellers.

CHA se quedaría fuera d’o concello, perdendo os 3 concellers actuals y obtenendo un 4% de sufrachios (a muga pa entrar-ie ye en 5%), asinas como PAR (3%) y UPyD (1,5%), encara que istos datos no son de tot fiables debiu a la grandaria d’a muestra, de 380 personas, seguntes s’informa en o resultau d’a enqüesta. A participación s’ha estimau en un 65,5%.

En intención directa de voto, Zaragoza en Común obtiene o millor resultau, con un 15,1%. O PP n’obtiene un 13,3%, o PSOE un 13,1% y Ciudadanos un 10,3%. CHA, PAR y UPyD, serían por baixo de l’1%. A propia enqüesta no considera fiables os datos d’istos partius debiu a la grandaria d’a muestra (380 personas).

A enqüesta se realizó mediant entrevistas telefonicas a 380 personas con una marguin d’error d’un 5%.

Una rispuesta a Una enqüesta empaza a Partiu Popular y Zaragoza en Común en as eleccions municipals

  1. Pingback: Una enqüesta empaza a Partiu Popular y Zaragoza en Común en as eleccions municipals - AraInfo

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.