Una exposición amuestra o Sobrarbe d’as anyadas 40

A exposición continará tot l'estiu

Bielsa dende o sur (Foto: Wikipedia)
Bielsa dende o sur (Foto: Wikipedia)

Doscientas fotos ta mirar-se o Sobrarbe d’as anyadas quaranta se pueden viyer dende o pasau viernes en o lugar de Bielsa. A exposición “Ismael Pascual Torres. Fotografías Bielsa y Sobrarbe” se composa de fotos feitas por Ismael Pascual Torres entre 1940 y 1946 en diferents puestos d’a redolada.

A tamás d’o gran vinclo que tenió l’autor con o Sobrarbe, y más que más, con Bielsa y Torla, ye a primer vegada que a redolada aculle una exposición suya. Ista se prolargará mientres quatre meses y conta con dos siedes: en Casa Julio i son as fotos de Bielsa y a parti más amanada t’o lugar y en Casa Larraga as que se facioron en a resta d’a redolada.

A exposición ye estada posible gracias a la donación de materials que ha feito a familia d’Ismael Pascual Torres y a la colaboración d’a DPU y o Concello y o Museu de Bielsa.

 

2 Rispuestas a Una exposición amuestra o Sobrarbe d’as anyadas 40

  1. Pingback: Una exposición amuestra o Sobrarbe d’as anyadas 40 | AraInfo | Achencia de Noticias d´Aragón

  2. Pingback: Una exposición amuestra o Sobrarbe d’as anyadas 40 | AraInfo | Achencia de Noticias d'Aragón

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Connect with Facebook

Arredol s'alza o dreito de moderar os comentarios que no rispeten os dreitos y libertatz fundamentals. Arredol no ye risponsable, en garra caso, d'as opinions feitas en os comentarios por os lectors.